
|
Musiikki Peer Günt - 50th Anniversary 2026
|
|||||||||||
|
Peer Günt - 50th Anniversary 2026 Peer Günt viettää 50-vuotisjuhlavuottaan!Yhtye ponkaisi menestykseen 80-luvulla Rockin SM-kilpailuissa, joissa kilpailivat samana vuonna Peer Güntin lisäksi mm. Kolmas Nainen. Peer Gunt saapuu meille Kerubille 11. joulukuuta, ja liput tulevat myyntiin tiistaina 16.6. klo 9 Tiketissä ja Ticketmasterissa. Peer Günt on menestyksekkään uransa ajan kulkenut omaa heavy-rock’n’blues -polkuaan, ja bändillä on takanaan tuhansia soitettuja keikkoja. Tämä vaatimaton – mutta tinkimätön – yhtye on soittanut itsensä suomalaisten sydämiin rehellisellä rock’n’rollilla ja rautaisella livemeiningillä. Yhtyeen tunnetuimpia kappaleita ovat mm. Backseat, Bad Boys are here, Bartender ja I Don’t Wanna Be a Rock’n’Roll Star. Näin kitaristi-laulaja Timo Nikki kertoi 50th Anniversary Tourin keikoista: Peer Günt on yhtä kuin: Timo Nikki – kitara, laulu Nettisivuilta vain suoria ostoja. Puhelinpalvelun kautta lippujen varausaika 2 päivää. Ovella peritään narikkamaksu 3 €. Kerubin Sali on esteetön. |
|||||||||||









